Materiały edukacyjne

Poradniki z odrywanymi kartkami stanowią znakomite połączenie walorów reklamowych z  praktycznym  wsparciem dla lekarza w jego codziennych kontaktach z pacjentami. To powiązanie funkcji reklamowych, edukacyjnych i praktycznych decyduje o wyjątkowej wartości marketingowej naszych materiałów.

Okładki bloków – stanowiące ich stały element  – to doskonały nośnik reklamy leku skierowanej bezpośrednio do lekarza.

Prezentowane  materiały, wzbogacone o ciekawie opracowane elementy graficzne, w jasny i obrazowy sposób tłumaczą pacjentowi najważniejsze zagadnienia związane ze stanem chorobowym, przedstawiają główne zagrożenia wynikające z braku leczenia oraz zawierają praktyczne wskazówki dotyczące życia z chorobą.

REKLAMA

Dzięki dwustronnym okładkom poradników reklama leku w dużym formacie obecna jest na biurku lekarza przez cały dzień. Poradniki są jednym z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych, zapewniając znacznie częstszy kontakt wzrokowy lekarza z reklamą niż ma to miejsce w przypadku np. reklamy prasowej.

SKUTECZNY NOŚNIK TREŚCI MARKETINGOWYCH Poradniki medyczne „TEAR-OFF” są doskonałym nośnikiem kierowanej do lekarza reklamy, która może być umieszczona nawet na 3 stronach okładki poradnika. Wyrywane kartki wewnętrzne zawierają informacje przeznaczone dla pacjentów. Dzięki temu połączeniu poradniki medyczne „TEAR-OFF”są dla lekarza wygodnym narzędziem pracy, ułatwiającym wyjaśnienie pacjentowi kwestii medycznych, oraz zapewniają znacznie dłuższy czas kontaktu z reklamą produktu leczniczego umieszczoną na okładce poradnika niż formy standardowe (np. ulotki lub reklama prasowa).